جک و لطیفه توپ

دعاي پاس کردن درس: الهي ادرکني پاسا ترمي به نمرتي دهي و دوازدهي و حفظا من مشروطي و فلجا استادي و لغوا امتحاني بحق برفا و آلودگي جوا
ترکه از خواب میپره پاش میشکنه!!!
به تركه ميگن تو طرفدار كدوم تيم فوتبال هستي؟ ميگه قربون جدش برم آسد ميلان!!
آغاز سال 2008 مبارک ، تاسوعا و عاشورا تسليت ، پيروزي انقلاب مبارک ، اربعين حسيني تسليت ، رحلت پيامبر و شهادت امام حسن و امام رضا تسليت ، روز ملي شدن صنعت نفت و عيد باستاني نوروز بر شما مبارک تا آخر سال خداحافظ .......اس ام اسي از يک اصفهاني
دو نفر بانک میزنند اولی به اون یکی میگه: خب بیا بشمریم.
دومی میگه: حوصله داری فردا رادیو میگه.
از رشتیه می پرسن توی شهر شما دختر نجیب هم پیدا میشه؟
رشتیه میگه: پیدا می شه ولی 5 هزار تومن گرونتره!
آیا میدانستید که بزبزه قندی اولین بز دیابتی تاریخ است !
مادر : پسرم ، من دارم می رم خرید یه وقت به کبریت دست نزنی هاپسر : نه مامان جون من خودم فندک دارم

هیچ نظری موجود نیست: